Pray For Gaza

Please. Pray For Gaza. Aku as muslim hanya mampu berdoa dan melakukan solat hajat untuk mereka di sana. Masa IM dengan Nisa tadi aku cakap kat dia yang aku tak mampu nak buat apa-apa. Aku belum sempat type dia dah reply

"Kita mampu. Doa, solat hajat untuk diaorang. Doa tu walaupun kita jauh beribu batu, tetap akan sampai Jiha" 

Yes that's true. Aku cuma boleh solat hajat dan  berdoa untuk mereka. Tersentap bila aku tengok gambar yang Nisa tunjuk kat aku. Nah link dia http://www.facebook.com/photo.php?fbid=468496829856215&set=a.136109636428271.16570.106585492714019&type=1&theater

 Aku rasa berdosa nya Ya Allah. Apa aku buat selama nih. Selama nih aku makan dengan rasa bahagia betul. Aku tak fikir pon orang-orang kat Palestin. :'( 

K aku dah tak tahan nak nangis. Jom lah ramai-ramai buat solat hajat and doakan saudara seIslam kita selamat di negara mereka sendiri. Al fatihah untuk yang telah meninggal dunia. :'( 

Okayy good night.